چگونه جذاب شویم

چگونه جذاب شویم

تمایل به زیبایی، مخصوص خانم ها نیست؛ آقایان نیز مانند خانم ها از حق داشتن نعمت زیبایی و جذابیت برخوردار هستند. راه ها و دستورالعمل های مفیدی برای پاکیزگی و آراستگی آقایان و موفقیت آن ها در جذب اطرافیان وجود دارد.

چهره؛ مهم ترین موضوع در نگاه اول

آقایان نیز برای این که جذاب شوند، باید مانند خانم ها به چهره خود اهمیت بدهند. توجه به چرب نبودن پوست و پاکسازی آن، اصل جدایی ناپذیر سلامت ظاهری پوست است.

چند نکته کلیدی برای جذابیت آقایان

  • مدل مو

مدل مو تأثیر مهمی در چهره آقایان دارد؛ موها باید همیشه تمیز، مرتب و خوش حالت باشند. برای داشتن موهای سالم، باید از محصولات مراقبت از مو با بهترین کیفیت استفاده کرد.

  • اصلاح موهای صورت

موهای صورت باید مرتب و اصلاح شده باشند. به طور کلی صورت پاکیزه و بدون مو، زیباتر از صورت پر از ریش است؛ البته این موضوع به چهره و سایر اجزای صورت شخص نیز بستگی دارد.

  • بهداشت دهان و دندان

بدون شک داشتن لبخندی با دندان های سفید و براق، امتیاز مهمی در چهره آقایان به شمار می رود.

  • استفاده مرتب از دئودورانت

بوی عرق برای اطرافیان بسیار ناخوشایند است؛ اگر عرق می کنید از یک دئودورانت خوب و با کیفیت استفاده کنید.

  • شوره سر را درمان کنید

بیشتر آقایان از اثر بد شوره سر آگاهی ندارند. برای درمان شوره سر می توان از روش های طبیعی مانند آب جوشانده ساقه کرفس استفاده کرد. استفاده از ترکیب آب لیموی تازه در نیم لیتر آب بعد از شامپو زدن، نه تنها به درمان شوره سر کمک می کند، باعث براقیت و زیبایی موها نیز می شود. استفاده از شامپو ضد شوره سر باکیفیت، راه حل دیگری برای درمان شوره سر است.

  • رژیم غذایی سالم

از خوردن غذاهای مضر و فست فود اجتناب کنید؛ برای داشتن جسم و روح سالم، غذاهای سالم و مغذی مصرف کنید. میوه های تازه و آب کافی نقش مهمی در سلامتی شما دارند. 

دیدگاه‌ها
افزودن دیدگاه جدید